ammattiosasto yhdistysavain.fi

Tervetuloa! - Ammattiosasto

Verkko ammattiosaston työvälineenä -kurssiohjelma. Ammattiosaston sivukartta malli 2. Verkosta virtaa - yhdistysavain -kurssien ajankohdat 2012. Kirjoita tervehdys- ja esittelyteksti tähän. Tämä on meidän ammattiosasto. Jäsenemme maalaavat ja naputtelevat vasaralla. Katso lisätietoja Yhdistysavain -koulutuksista. Ks Verkot ammattiosaston työvälineenä. Tilaa Yhdistysavain -sivusto koeajaksi tästä. Mikäli sinulla ei ole vielä jäsentunnuksia, täytä tämä lomake.

This web site ammattiosasto.yhdistysavain.fi presently has an average traffic classification of zero (the smaller the more users). We have scanned nine pages inside the web site ammattiosasto.yhdistysavain.fi and found zero websites associating themselves with ammattiosasto.yhdistysavain.fi.

AMMATTIOSASTO.YHDISTYSAVAIN.FI RANKINGS

This web site ammattiosasto.yhdistysavain.fi is seeing variant amounts of traffic all through the year.
Traffic for ammattiosasto.yhdistysavain.fi

Traffic ranking (by month) for ammattiosasto.yhdistysavain.fi

Traffic ranking by day of the week for ammattiosasto.yhdistysavain.fi

WHAT DOES AMMATTIOSASTO.YHDISTYSAVAIN.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of ammattiosasto.yhdistysavain.fi Mobile Screenshot of ammattiosasto.yhdistysavain.fi Tablet Screenshot of ammattiosasto.yhdistysavain.fi

AMMATTIOSASTO.YHDISTYSAVAIN.FI HOST

Our parsers found that a single root page on ammattiosasto.yhdistysavain.fi took one thousand four hundred and ninety-eight milliseconds to download. I could not observe a SSL certificate, so we consider this site not secure.
193.64.245.118

I revealed that ammattiosasto.yhdistysavain.fi is utilizing the Apache operating system.

Tervetuloa! - Ammattiosasto

This web site has the following in the homepage, "Verkosta virtaa - yhdistysavain -kurssien ajankohdat 2012." We noticed that the web site also stated " Kirjoita tervehdys- ja esittelyteksti tähän." It also said " Jäsenemme maalaavat ja naputtelevat vasaralla. Tilaa Yhdistysavain -sivusto koeajaksi tästä. Mikäli sinulla ei ole vielä jäsentunnuksia, täytä tämä lomake."

Ao 72n Etusivu

Osasto on perustettu vuonna 1972 alunperin Nokiankaapelitehtaan työntekijöitten halusta. Siitä on perintönä osaston nimi. Osastoon kuuluu nykyään jäseniä useilta työpaikoilta Oulun alueella. Nokia Solutions and Networks, Draka Finland Oy, PKC Group Oyj, ABB, Sanmina-Sci, Nestor cables Oy. Ammattiosaston tavoitteena on edunvalvonnan tukeminen työpaikoilla. Auttamalla ja tukemalla työpaikkojen luottamushenkilöiden toimintaa asioiden hoitamisessa.

Ammattipolku.fi - Ammattipolku.fi

fi on Pirkanmaan ammatillisen koulutuksen järjestäjien ylläpitämä sivusto. Pirkanmaalla toimii useita ammatillisen koulutuksen järjestäjiä sekä ammatillisia erityisoppilaitoksia. Pirkanmaalla toimivat ammatilliset oppilaitokset ja ammatilliset erityisoppilaitokset.

Ammattilaisen portaali Ammattirakentaja

Valtakunnallisella jätevesiviikolla muistutetaan, että jätevesien käsittely olisi tarpeen saattaa ajan tasalle. Myös vapaa-ajan kiinteistöillä on jätevesien käsittelyn tehostamistarpeita.

Suomen Ammattivalokuvaajat ry. Suomen Ammattivalokuvaajat ry.

Vuoden Muotokuvaaja 2015 -kisan palkitut. Vuoden Muotokuvaaja -kisan palkitut 2014. Suomen Ammattivalokuvaajat ry on maamme vanhin ammattivalokuvaajien edunvalvontajärjestö, se on perustettu vuonna 1919. Sen jäsenet ovat monitaitoisia valokuvaajia. Jäseniä yhdistää tilauksesta tuotettava ammattikuva.

Tervetuloa AmmattiWikiin

Oppimaan ja kehittämään ammatillista aikuisopiskelua. Jossa kehitämme ja tuotamme yhteistyössä wikiin tietoa ohjauksesta, opiskelumateriaaleja, harjoitustehtäviä ja erilaisia tutkinnon suoritustapoja. AmmattiWiki rakentuu linkeistä sekä käyttäjien kirjoittamista artikkeleista, materiaaleista ja keskustelusta. Hyödynnä AmmattiWikiä käyttäjänä tai kirjaudu sisään muokataksesi sisältöä.