asikkalanakilta yhdistysavain.fi

Asikkalan A-kilta - Asikkalan A-kilta

Asikkalan A-kilta ry on perustettu vuonna 2006. Se on valtakunnallisen A-Kiltojen Liitto ryn jäsenyhdistys. Tavoitteena on edistää päihteetöntä elämäntapaa ja sitä kautta parantaa elämänlaatua. Toiminta perustuu vapaehtoisuuteen, omaehtoiseen osallistumiseen, vertaistukeen ja yhteistoimintaan. Toimintaan osallistuvilta edellytetään selvin päin olemista. TOIMIPAIKKANA VARIKKO os. Meijeritie 5, Vääksy. Askartelua puusta maanantaisin 12 -14.00. Pesäpuuryhmä keskiviikkoisi 12-14.00. Onko yhdistyksenne rekis.

This web site asikkalanakilta.yhdistysavain.fi presently has an average traffic classification of zero (the smaller the more users). We have scanned three pages inside the web site asikkalanakilta.yhdistysavain.fi and found two websites associating themselves with asikkalanakilta.yhdistysavain.fi.

ASIKKALANAKILTA.YHDISTYSAVAIN.FI RANKINGS

This web site asikkalanakilta.yhdistysavain.fi is seeing variant amounts of traffic all through the year.
Traffic for asikkalanakilta.yhdistysavain.fi

Traffic ranking (by month) for asikkalanakilta.yhdistysavain.fi

Traffic ranking by day of the week for asikkalanakilta.yhdistysavain.fi

A-Kiltojen Liitto ry

Päihde- ja mielenterveysongelmaisten palvelut ja järjestöjen toimintamahdollisuudet turvattava SOTE-palveluiden hankinnassa. Onko meiltä aikuisilta pois, jos lapsi ei näe alkoholimainontaa? Avoin vetoomus päihteettömien asumispalvelujen ja päihteettömän elinympäristön puolesta. Selvästi parempi Hannun tie A-kiltaan. A-killat tarjoavat myös päihdetoipujien kokemusasiantuntemusta paikalliseen päihdealan yhteistyöhön. A-Kiltojen Liitto ry on A-kiltojen keskusjärjestö.

WHAT DOES ASIKKALANAKILTA.YHDISTYSAVAIN.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of asikkalanakilta.yhdistysavain.fi Mobile Screenshot of asikkalanakilta.yhdistysavain.fi Tablet Screenshot of asikkalanakilta.yhdistysavain.fi

ASIKKALANAKILTA.YHDISTYSAVAIN.FI HOST

Our parsers found that a single root page on asikkalanakilta.yhdistysavain.fi took one thousand five hundred and forty-seven milliseconds to download. I identified a SSL certificate, so we consider this site secure.
193.64.245.145

I revealed that asikkalanakilta.yhdistysavain.fi is utilizing the Apache operating system.

Asikkalan A-kilta - Asikkalan A-kilta

This web site has the following in the homepage, "Asikkalan A-kilta ry on perustettu vuonna 2006." We noticed that the web site also stated " Se on valtakunnallisen A-Kiltojen Liitto ryn jäsenyhdistys." It also said " Tavoitteena on edistää päihteetöntä elämäntapaa ja sitä kautta parantaa elämänlaatua. Toiminta perustuu vapaehtoisuuteen, omaehtoiseen osallistumiseen, vertaistukeen ja yhteistoimintaan. Toimintaan osallistuvilta edellytetään selvin päin olemista. Askartelua puusta maanantaisin 12 -14."

Go Eat and Repeat Explore Your Hungry Side

Slowcooker Eggplant Parmesan is a lean, mean, and tasty machine! Peanut Butter Banana Oatmeal Smoothie.

Laurine75100s blog - Blog de laurine75100 - Skyrock.com

You can not see the blog of Laurine75100, it is configured so that nobody can see it.

15images . - DeviantArt

Forgot Password or Username? Deviant for 7 Years. This is the place where you can personalize your profile! Thank you.

buku download gratisan

Segala sesuatu pola pengetahuan mempunyai saling pengaruh, perlu di sadari buku-buku ini hanya sebagai wacana yang akan di pakai dalam suatu waktu ketika pengunjung mengingin berbagai buku yang ada di sini download sepuas-puasnya semoga sesuai dengan keinginan anda. Minggu, 04 Januari 2009. Download chat yahoo booter mesengger.