Etelä-Pohjanmaan Aivovammayhdistys ry

This web site epavy.yhdistysavain.fi presently has an average traffic classification of zero (the smaller the more users). We have scanned four pages inside the web site epavy.yhdistysavain.fi and found one website associating themselves with epavy.yhdistysavain.fi. There are one public network sites acquired by epavy.yhdistysavain.fi.

EPAVY.YHDISTYSAVAIN.FI RANKINGS

This web site epavy.yhdistysavain.fi is seeing variant amounts of traffic all through the year.
Traffic for epavy.yhdistysavain.fi

Traffic ranking (by month) for epavy.yhdistysavain.fi

Traffic ranking by day of the week for epavy.yhdistysavain.fi

WHAT DOES EPAVY.YHDISTYSAVAIN.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of epavy.yhdistysavain.fi Mobile Screenshot of epavy.yhdistysavain.fi Tablet Screenshot of epavy.yhdistysavain.fi

EPAVY.YHDISTYSAVAIN.FI HOST

Our parsers found that a single root page on epavy.yhdistysavain.fi took six thousand five hundred milliseconds to download. I identified a SSL certificate, so we consider this site secure.
193.64.245.119

I revealed that epavy.yhdistysavain.fi is utilizing the Apache operating system.

Etelä-Pohjanmaan Aivovammayhdistys ry

This web site has the following in the homepage, "Jäsenkirjeet, kuvia ja muita tiedostoja." We noticed that the web site also stated " Etelä-Pohjanmaan Aivovammayhdistys ry on perustettu v." It also said " Alunperin yhdistyksen nimi oli Seinäjoen seudun aivovammayhdistys ry SEA, mutta vuonna 2002 nimi muutettiin nykyiseksi. Yhdistyksen tarkoitus on edistään jäsenten hyvinvointia ja toimia tukena aivovamman saaneille sekä heiden läheisilleen. Lisäksi yhdistys järjestää retkiä ja leirejä sekä suunnittelee ja toteuttaa muuta toimintaa mahdollisuuksien mukaan."

Kanta-Hämeen AVH-yhdistys ry

Kerhojen syksyn 2016 ohjelmat löydät sivulta Syystiedote 2016. Yhdistyksemme toimii aivoverenkiertohäiriöön sairastuneittenn sekä heidän läheistensä tuksena tarjoamalla vertaisryhmätoimintaa koko Kanta-Hämeen alueella. Järjestämme kerhoiltoja, retkiä ja tuettuja lomia mahdollisuuksien mukaan. Tarkempia tietoja löydät jokaisen kerhon omalta sivulta tai tapahtumat-osiosta. Yhteistyöllä paikallisten sairaanhoitoyksiköiden kanssa tuomme esille niin AVH-.

Kymenlaakson AVH-yhdistys ry

Yhdistys toimii kaikkien aivoverenkiertohäiriön sairastaneiden, afaattisten henkilöiden ja heidän omaistensa tukena Kymenlaakson alueella. Meillä on jäseniä Haminasta, Kotkasta, Kouvolasta, Iitistä ja Miehikkälästä, yhdistyksen kotipaikka on Kouvola.

Pirkanmaan lihastautiyhdistys ry Tietoa. Tukea. Toimintaa.

Ehdota Lihastautiliiton vuoden vapaaehtoinen! Lihastautiliitto haluaa nostaa esiin vapaaehtoisten tekemää arvokasta työtä nyt haemme jo toista kertaa Vuoden Vapaaehtoista! Voit ehdottaa henkilöä, joka on mielestäsi tehnyt merkittävää vapaaehtoistyötä lihastautia sairastavien hyväksi ja ansaitsisi tulla työstään huomioiduksi. Hän voi olla itse sairastava, läheinen tai joku aivan muu.

Trash-x-Rocks blog - Rock D - Skyrock.com

Subscribe to my blog! Facebook - Lilya Mukimi. Please enter the sequence of characters in the field below.