Pohjois-Hervannan koulun tuki ry.

Pohjois-Hervannan koulun tuki ry. Pohjois-Hervannan koulun tuki ry, eli koulumme. Vanhempainyhdistys, edistää koulun ja kotien välistä yhteistoimintaa ja toimii yhteistyöelimenä molempiin suuntiin. Toimimme oppilaiden vanhempien yhteisönä ja tuomme esiin vanhempien kannanottoja koulua ja kasvatusta koskevissa asioissa. Olemme voittoatavoittelematon yhdistys, kaikki tuotto ohjautuu koulun 1.-9. luokkalaisten hyväksi. Hankimme oppilaille esimerkiksi liikunta- ja välituntivälineistöä sekä rahoit.

This web site pohentuki.yhdistysavain.fi presently has an average traffic classification of zero (the smaller the more users). We have scanned three pages inside the web site pohentuki.yhdistysavain.fi and found one website associating themselves with pohentuki.yhdistysavain.fi. There are one public network sites acquired by pohentuki.yhdistysavain.fi.

POHENTUKI.YHDISTYSAVAIN.FI RANKINGS

This web site pohentuki.yhdistysavain.fi is seeing variant amounts of traffic all through the year.
Traffic for pohentuki.yhdistysavain.fi

Traffic ranking (by month) for pohentuki.yhdistysavain.fi

Traffic ranking by day of the week for pohentuki.yhdistysavain.fi

Tampereen kaupunki Pohjois-Hervannan koulu

2018 oppilaille klo 10, iltakonsertti klo 18. 8 luokat Taitaja-kisoissa Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa ke 16. En mää mitään oo vetäny - päihdeilta ti 15. Vappuaattona koulupäivä päättyy luokilla 1-6 viimeistään klo 13 ja luokilla 7-9 viimeistään klo 14. 8 luokilla metsäpäivä ti 17. 50 - 14, ei normaalioppitunteja.

WHAT DOES POHENTUKI.YHDISTYSAVAIN.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of pohentuki.yhdistysavain.fi Mobile Screenshot of pohentuki.yhdistysavain.fi Tablet Screenshot of pohentuki.yhdistysavain.fi

POHENTUKI.YHDISTYSAVAIN.FI HOST

Our parsers found that a single root page on pohentuki.yhdistysavain.fi took two thousand four hundred and sixty-nine milliseconds to download. I identified a SSL certificate, so we consider this site secure.
193.64.245.119

I revealed that pohentuki.yhdistysavain.fi is utilizing the Apache operating system.

Pohjois-Hervannan koulun tuki ry.

This web site has the following in the homepage, "Pohjois-Hervannan koulun tuki ry, eli koulumme." We noticed that the web site also stated " Vanhempainyhdistys, edistää koulun ja kotien välistä yhteistoimintaa ja toimii yhteistyöelimenä molempiin suuntiin." It also said " Toimimme oppilaiden vanhempien yhteisönä ja tuomme esiin vanhempien kannanottoja koulua ja kasvatusta koskevissa asioissa. Olemme voittoatavoittelematon yhdistys, kaikki tuotto ohjautuu koulun 1. Hankimme oppilaille esimerkiksi liikunta- ja välituntivälineistöä sekä rahoit."

Start - MT Solutions

Powody, dla których warto wymienić okna! Wymiana okien to kosztowny wydatek, jednak z pewnością to także olbrzymia inwestycja na przyszłość. Wymiana okien może być spowodowana nieszczelnością dotychczasowej stolarki okiennej lub też . Czy jest to możliwe? Wielu z nas podczas urządzania sypialni tworzy aranżację w stylu nowoczesnym. Chcemy być trendy i posiadać modny dom, dlatego bardzo często wybieramy proponowane w sklepach .

AcidColor - DeviantArt

Deviant since Dec 24, 2014.

GivingPointsToYou - DeviantArt

Forgot Password or Username? Deviant for 1 Year. This is the place where you can personalize your profile! 20 points.

Kale-Smell Choosa - DeviantArt

You can drag and drop to rearrange.