porvoontaidoseura yhdistysavain.fi

Iloa yhdessä toimimisesta! - Porvoon Taidoseura

Tervetuloa Porvoon Taidoseuran kotisivuille! Taido on kaikenikäisille sopiva, näyttävä ja kolmiuloitteisesti liikkuva japanilainen kamppailulaji, jota voi Porvoon lisäksi harrastaa lähes kolmessakymmenessä muussa seurassa ympäri Suomen. Paikallisessa Porvoon Taidoseurassa voit aloittaa harrastuksen läpivuoden. Katso tarkemmat tiedot Yhteystiedot -sivustolta. Porvoon Taidoseura on erittäin aktiivinen Instagramissa porvoontaidoseura. Seuran ajankohtaisia asioita päivitetään Facebook -sivulle taidoporvoo.

This web site porvoontaidoseura.yhdistysavain.fi presently has an average traffic classification of zero (the smaller the more users). We have scanned two pages inside the web site porvoontaidoseura.yhdistysavain.fi and found three websites associating themselves with porvoontaidoseura.yhdistysavain.fi.

PORVOONTAIDOSEURA.YHDISTYSAVAIN.FI RANKINGS

This web site porvoontaidoseura.yhdistysavain.fi is seeing variant amounts of traffic all through the year.
Traffic for porvoontaidoseura.yhdistysavain.fi

Traffic ranking (by month) for porvoontaidoseura.yhdistysavain.fi

Traffic ranking by day of the week for porvoontaidoseura.yhdistysavain.fi

Shirokawa ry

Shirokawa on 44-vuotias, vireä keskisuuri judoseura, jonka kotipaikka on Porvoo. Seurassa on yli 150 jäsentä ja se on Suomen Judoliiton. Shirokawa kuuluu syksyllä 2013 perustettuun Etelä-Suomen Judo. Yhdistykseen ja on pitkään ollut aktiivinen aluetoiminnassa. Seuran jäsenistöstä valtaosa on lapsia ja nuoria. Shirokawa on Nuoren Suomen sinettiseura. Ja noudattaa toiminnassaan kaikki pelaa -periaatetta, mikä sopii hyvin judon luonteeseen. Oma dojo eli harjoitussali on Pajatiellä.

WHAT DOES PORVOONTAIDOSEURA.YHDISTYSAVAIN.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of porvoontaidoseura.yhdistysavain.fi Mobile Screenshot of porvoontaidoseura.yhdistysavain.fi Tablet Screenshot of porvoontaidoseura.yhdistysavain.fi

PORVOONTAIDOSEURA.YHDISTYSAVAIN.FI HOST

Our parsers found that a single root page on porvoontaidoseura.yhdistysavain.fi took one thousand two hundred and thirty-four milliseconds to download. I identified a SSL certificate, so we consider this site secure.
193.64.245.123

I revealed that porvoontaidoseura.yhdistysavain.fi is utilizing the Apache (n) operating system.

Iloa yhdessä toimimisesta! - Porvoon Taidoseura

This web site has the following in the homepage, "Tervetuloa Porvoon Taidoseuran kotisivuille! Taido on kaikenikäisille sopiva, näyttävä ja kolmiuloitteisesti liikkuva japanilainen kamppailulaji, jota voi Porvoon lisäksi harrastaa lähes kolmessakymmenessä muussa seurassa ympäri Suomen." We noticed that the web site also stated " Paikallisessa Porvoon Taidoseurassa voit aloittaa harrastuksen läpivuoden." It also said " Katso tarkemmat tiedot Yhteystiedot -sivustolta. Porvoon Taidoseura on erittäin aktiivinen Instagramissa porvoontaidoseura. Seuran ajankohtaisia asioita päivitetään Facebook -sivulle taidoporvoo."

Porvoon Taiteilijaseura ry Ammattitaiteilijoiden puolesta!

On perustettu vuonna 2005 ja toimii ammattitaiteilijoiden etujärjestönä Porvoossa ja sen lähikuntien alueella. Porvoon taiteilijaseuran tarkoituksena on edistää kuvataidetta alueellaan, valvoa kuvataiteiljoiden ammatillisia ja sosiaalisia etuja, edistää taiteilijoiden työmahdollisuuksia, järjestää kuvataidetapahtumia ja luentoja sekä edustaa kuvataiteilijoita neuvotteluissa Porvoon alueen kulttuurihallinnon kanssa.

Tervetuloa - Porvoon Taitoluistelijat ry

Jos haluat näkyä tällä paikalla,. Nella ja Emma debytanttien kultafinaaliin! Ad Astra minoreiden 2. Taito luistella jää elämään - slogan Jukka Jusula. PL 156, 06101 Porvoo.

Porvoon Tarmo ry

Porvoon Tarmo ry tarjoaa töitä valmennuksen ammattilaiselle. Kesäleiriviikko 23 täynnä, viikolle 24 ehtii vielä ilmoittautua! Kesleirit täyttyvät tänä keväänä ennätyajassa! Katso paikkatilanne ja lisäinfoa. Jääkiekkotie 3, 06100 Porvoo.

Porvoon uusi apteekki Palveleva apteekki torin laidalla!

Palveleva apteekki torin laidalla! ESLA kävely- ja potkupyörät. Porvoon Uusi Apteekki sijaitsee torin laidalla, Piispankadun ja Lundinkadun risteyksessä. Meiltä löydät laajan valikoiman lääkkeitä, itsehoitotuotteita sekä laadukasta apteekkikosmetiikkaa.

Kotisivukone - Etsimääsi kotisivua ei ole enää olemassa

Etsimäsi kotisivut eivät ole enää käytössä. Jos olet sivuston haltija ja tahdot avata sivuston uudelleen, ole yhteydessä Kotisivukoneen asiakaspalveluun. Tee itse yrityksellesi kotisivut - jopa kymmenessä minuutissa! Kotisivukone-palvelulla saat näyttävät kotisivut kaikkiin tarpeisiin nopeasti ja helposti - yritykselle,. Yhdistykselle, urheiluseuralle tai vaikka omalle lemmikille. Voit tehdä kotisivut helposti itse tai tilata ne käyttövalmiina.