ruovedenperinnetap yhdistysavain.fi

Ruoveden Perinnetapahtuma ry

RUOVEDEN PERINNETAPAHTUMA ry 2012- Käräjiä jo 42 vuotta. Klikkaa kuvaa nähdäksesi siitä suurennoksen. Noitakäräjät alkoivat vuonna 1971. Ruoveden Noitakäräjät -yhdistys perustettiin 1974 ja Veikko Kuurila valittiin sen ensimmäiseksi puheenjohtajaksi, vuonna 1976 nimeksi muutettiin Ruoveden Perinnetapahtuma, koska rekisteriviranomaiset eivät hyväksyneet Noitakäräjiä yhdistyksen nimeksi. Veikko Kuurila jatkoi puheenjohtajana vuoteen 1978 ja kuului vielä vuonna 1979 yhdistyksen johtokuntaan. Ruoveden Perinn.

This web site ruovedenperinnetap.yhdistysavain.fi presently has an average traffic classification of zero (the smaller the more users). We have scanned seventeen pages inside the web site ruovedenperinnetap.yhdistysavain.fi and found zero websites associating themselves with ruovedenperinnetap.yhdistysavain.fi.

RUOVEDENPERINNETAP.YHDISTYSAVAIN.FI RANKINGS

This web site ruovedenperinnetap.yhdistysavain.fi is seeing variant amounts of traffic all through the year.
Traffic for ruovedenperinnetap.yhdistysavain.fi

Traffic ranking (by month) for ruovedenperinnetap.yhdistysavain.fi

Traffic ranking by day of the week for ruovedenperinnetap.yhdistysavain.fi

WHAT DOES RUOVEDENPERINNETAP.YHDISTYSAVAIN.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of ruovedenperinnetap.yhdistysavain.fi Mobile Screenshot of ruovedenperinnetap.yhdistysavain.fi Tablet Screenshot of ruovedenperinnetap.yhdistysavain.fi

RUOVEDENPERINNETAP.YHDISTYSAVAIN.FI HOST

Our parsers found that a single root page on ruovedenperinnetap.yhdistysavain.fi took four hundred and seventy milliseconds to download. I could not observe a SSL certificate, so we consider this site not secure.
193.64.245.118

I revealed that ruovedenperinnetap.yhdistysavain.fi is utilizing the Apache operating system.

Ruoveden Perinnetapahtuma ry

This web site has the following in the homepage, "RUOVEDEN PERINNETAPAHTUMA ry 2012- Käräjiä jo 42 vuotta." We noticed that the web site also stated " Klikkaa kuvaa nähdäksesi siitä suurennoksen." It also said " Ruoveden Noitakäräjät -yhdistys perustettiin 1974 ja Veikko Kuurila valittiin sen ensimmäiseksi puheenjohtajaksi, vuonna 1976 nimeksi muutettiin Ruoveden Perinnetapahtuma, koska rekisteriviranomaiset eivät hyväksyneet Noitakäräjiä yhdistyksen nimeksi. Veikko Kuurila jatkoi puheenjohtajana vuoteen 1978 ja kuului vielä vuonna 1979 yhdistyksen johtokuntaan."

Ruoveden Ratsutalli Ruhalan kartano - Etusivu

Syksyn tunnit varattavissa, tiedustelut ja ilmoittautumiset opettajilta! Ruoveden Ratsutalli, hevoselämää vuodesta 1989. Ratsastuskoulutoiminta Ruoveden Ratsutallilla on vilkasta. Lukio-opiskelijat ovat myös löytäneet tiensä Ruovedelle eri puolilta Suomea. Kesäaikana mahtava miljöömme tarjoaa monille upean elämyksen kesäleirien merkeissä. Talvisin järjetämme suosittuja viikonloppuleirejä ja valmennuksia. Ratsastuskoulullamme pidetään myös harjoitus- ja tallikisoja. Anna Kärkkäisen valmennus 3 - 4.

MUKAVAA JAHTIKAUDEN ALKAMISEN ODOTTELUA! - Ruoveden Riistanhoitoyhdistys Ry

Suomen riistakeskus on myöntänyt sudenkaatoluvan Ruovedellä sijaitsevan lammastilan alueelle. Sudet ovat hyökänneet pari kertaa tilan lammaslaumaan ja tappaneet useita lampaita ja ovat myös liikkuneet tilan pihapiirissä. Klikkaa kuvaa nähdäksesi siitä suurennoksen. RMS avoin hirvi su 23.

Ruoveden Sanomalehti Oy - paikallislehti - ilmestymispäivä keskiviikko

Ruoveden terveyskeskuksessa viikko alkoi iloisissa merkeissä, kun kolmas virkalääkäri Riku Nevala aloitti työnsä. Kaikki Ruoveden lääkärivirat on nyt täytetty. Lisäksi Virroilta käy Ruovedellä lääkäri neuvolassa ja koulussa. -luokilla työnsä aloittaa 149 nuorta.

Ruovesi Etusivu

Ohje terveyskeskuksen palvelunumeron käyttöön ja takaisinsoittopyynnön jättämiseen. Ruoveden kunnan talouden tasapainottamisohjelma 2014 2016. Lisää tapahtumia ja tiedotteita voit katsoa Ajankohtaista.

4A-luokan blogi

Lähdimme aamulla kahdeksalta kohti Jyväskylää. Olimme perillä noin vartin yli yhdeksän. Kun tulimme parkkipaikalle näimme sen todella ison talon. Joimme kahvia ja sitten menimme isoon saliin. Vesa tuli hakemaan meitä noin klo 7. Matka oli pitkä, mutta keksimme tekemistä. Kun saavuimme päämääräämme näimme tosi,tosi ison talon. Kun menimme sisälle esittelimme itsemme ihmisille. Me oltiin kuuntelemassa kun ihmiset puhu.