toijalanvauhti yhdistysavain.fi

Toijalan Vauhti Ry

Toijalan Vauhti ry on Akaassa toimiva yleisseura, joka on perustettu vuonna 1907. Toijalan Vauhdin päälajeja ovat yleisurheilu ja hiihto sekä kuntourheilu. Toijalan Vauhdin kotisivuilta löydät tietoja harjoituksista, kilpailuista ja muusta toiminnasta.

This web site toijalanvauhti.yhdistysavain.fi presently has an average traffic classification of zero (the smaller the more users). We have scanned nine pages inside the web site toijalanvauhti.yhdistysavain.fi and found nineteen websites associating themselves with toijalanvauhti.yhdistysavain.fi.

TOIJALANVAUHTI.YHDISTYSAVAIN.FI RANKINGS

This web site toijalanvauhti.yhdistysavain.fi is seeing variant amounts of traffic all through the year.
Traffic for toijalanvauhti.yhdistysavain.fi

Traffic ranking (by month) for toijalanvauhti.yhdistysavain.fi

Traffic ranking by day of the week for toijalanvauhti.yhdistysavain.fi

Viialan Viri

1 Niemi Aki Teivo Stayers 52. 2 Välimäki Markus KylVe 55. 3 Heinonen Aki KylVe 58. 4 Hiltunen Jani Lempäälän Kisa Yleisurheilu 58. 5 Kokko Lasse Viialan Viri 1. 1 Forsblom Tomi Lempäälän Kisa 55. 2 Nuikka Asko KylVe 57. 3 Hevonoja Jani KylVe 1. 1 Leppimäki Jari Kuntopirkat 35. 2 Strömsholm Rolle Herwood Gym 38. 3 Pouru Eero KylVe 43. 1 Lehtonen Ensio Ylöjärven Ryhti 42.

WHAT DOES TOIJALANVAUHTI.YHDISTYSAVAIN.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of toijalanvauhti.yhdistysavain.fi Mobile Screenshot of toijalanvauhti.yhdistysavain.fi Tablet Screenshot of toijalanvauhti.yhdistysavain.fi

TOIJALANVAUHTI.YHDISTYSAVAIN.FI HOST

Our parsers found that a single root page on toijalanvauhti.yhdistysavain.fi took one thousand three hundred and fifty-nine milliseconds to download. I could not observe a SSL certificate, so we consider this site not secure.
193.64.245.118

I revealed that toijalanvauhti.yhdistysavain.fi is utilizing the Apache operating system.

Toijalan Vauhti Ry

This web site has the following in the homepage, "Tervetuloa Toijalan Vauhdin kotisivuille! Toijalan Vauhti ry on perustettu vuonna 1907." We noticed that the web site also stated " Seuran päälajeja ovat yleisurheilu ja kuntourheilu." It also said " Vauhdin kotisivuilta löydät tietoja harjoituksista, kilpailuista ja muusta toiminnasta. Toijalan urheilukenttä on jälleen käytettävissä to 23. Toijalan urheilukenttä suljettu kenttäremontin ajaksi. Kari Uolamo palkittiin Vuoden seurajohtajana HämSYn palkitsemistilaisuudessa Tampereella. Kari Uolamolle Suomen Urheiluliiton hopeinen ansiomerkki."