Iloa yhdessä toimimisesta! - Afaatikot ja Omaiset ry Afatikerna och deras Egna rf

Afaatikot ja Omaiset ry Afatikerna och deras Egna rf. Afaatikot ja Omaiset ry on perustettu potilaiden, heidän omaistensa ja ystäviensä toimesta tukemaan afaatikkojen, aivoverenkiertohäiriöisten AVH ja heidän lähimmäistensä erittäin vaikeaa asemaa. Yhdistyksen tavoitteena on yhdessä sosiaali- ja lääkintöalan viranomaisten kanssa edistää ja valvoa afaatikkojen, aivoverenkiertohäiriöisten ja heidän omaistensa hoitoa ja kuntoutusta sekä tiedottaa kokonaisvaltaisesta terveyskasvatuksesta. Katso muita Yhd.

This web site afaatikot.yhdistysavain.fi presently has an average traffic classification of zero (the smaller the more users). We have scanned four pages inside the web site afaatikot.yhdistysavain.fi and found one website associating themselves with afaatikot.yhdistysavain.fi.

AFAATIKOT.YHDISTYSAVAIN.FI RANKINGS

This web site afaatikot.yhdistysavain.fi is seeing variant amounts of traffic all through the year.
Traffic for afaatikot.yhdistysavain.fi

Traffic ranking (by month) for afaatikot.yhdistysavain.fi

Traffic ranking by day of the week for afaatikot.yhdistysavain.fi

WHAT DOES AFAATIKOT.YHDISTYSAVAIN.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of afaatikot.yhdistysavain.fi Mobile Screenshot of afaatikot.yhdistysavain.fi Tablet Screenshot of afaatikot.yhdistysavain.fi

AFAATIKOT.YHDISTYSAVAIN.FI HOST

Our parsers found that a single root page on afaatikot.yhdistysavain.fi took four thousand two hundred and ninety-seven milliseconds to download. I identified a SSL certificate, so we consider this site secure.
193.64.245.123

I revealed that afaatikot.yhdistysavain.fi is utilizing the Apache operating system.

This web site has the following in the homepage, "Afaatikot ja Omaiset ry Afatikerna och deras Egna rf." We noticed that the web site also stated " Afaatikot ja Omaiset ry on perustettu potilaiden, heidän omaistensa ja ystäviensä toimesta tukemaan afaatikkojen, aivoverenkiertohäiriöisten AVH ja heidän lähimmäistensä erittäin vaikeaa asemaa." It also said " Yhdistyksen tavoitteena on yhdessä sosiaali- ja lääkintöalan viranomaisten kanssa edistää ja valvoa afaatikkojen, aivoverenkiertohäiriöisten ja heidän omaistensa hoitoa ja kuntoutusta sekä tiedottaa kokonaisvaltaisesta terveyskasvatuksesta."

Babylove-Ks blog - Blog de Babylove-K - Skyrock.com

Les n 1 sont Rap and RnB. KellyL - 13 ans - 02. 96 - Vitry Sur Seine - 94. Dora, Dora, Dora.

CStylesTommos blog - CStylesTommo - Skyrock.com

Subscribe to my blog! This blog has no articles.

Etelä-Pohjanmaan Aivovammayhdistys ry

Jäsenkirjeet, kuvia ja muita tiedostoja. Etelä-Pohjanmaan Aivovammayhdistys ry on perustettu v. Yhdistyksen tarkoitus on edistään jäsenten hyvinvointia ja toimia tukena aivovamman saaneille sekä heiden läheisilleen. Lisäksi yhdistys järjestää retkiä ja leirejä sekä suunnittelee ja toteuttaa muuta toimintaa mahdollisuuksien mukaan.

Kanta-Hämeen AVH-yhdistys ry

Kerhojen syksyn 2016 ohjelmat löydät sivulta Syystiedote 2016. Yhdistyksemme toimii aivoverenkiertohäiriöön sairastuneittenn sekä heidän läheistensä tuksena tarjoamalla vertaisryhmätoimintaa koko Kanta-Hämeen alueella. Järjestämme kerhoiltoja, retkiä ja tuettuja lomia mahdollisuuksien mukaan. Tarkempia tietoja löydät jokaisen kerhon omalta sivulta tai tapahtumat-osiosta. Yhteistyöllä paikallisten sairaanhoitoyksiköiden kanssa tuomme esille niin AVH-.